Wheats

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Lite bilder från lägret

Av Malin Johansson - 12 april 2011 20:52

Här kommer lite bilder från lägret på Natalie och Emma. Även Khion Emmas valp var med och tränade lite på lördagen så vi passade på att fotografera honom och Emma tillsammans igen.


Ligga i mattes knä och vila behövdes mellan varven...

   Full fart...        Natalie som hund...   Kihon sitter vackert....sötnosen

Natalie har Susanne som hund! Hon hade en utplacerad belöning på slutet också..  Kihon och Emma. Titta så stor han blivit, en riktig herre  Kihon sitter och tittar på de andra...



Karin Khon och Spex, underbar bild 







Hela gänget igen...    

 
 
Ingen bild

Karin

12 april 2011 21:11

Kul med bilder på lilla trams eftersom jag glömde min egna kamera hemma! Nu är det bara för Natalie och Emma att träna på så vi kan ses på tävlingar snart! Kram till er och puss på nosen till Emma från mig och Kihon.

 
Elin och Lycke

Elin och Lycke

12 april 2011 21:49

Vilket roligt läger ni verkar ha varit på!
Du funderar möjligen inte på att ta Ronja och fara till Österbybruk för utställning i maj?

http://wheatenvarning.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

13 april 2011 15:53

Nja till Österbybruk tror jag! Måste kolla med Héléne och Maria vad de tycker först tror jag, kommer kanske och ställer foxen och då är såklart Ronja med iallafall.
//Malin

 
Elin och Lycke

Elin och Lycke

13 april 2011 17:11

Det vore kul!:)

http://wheatenvarning.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

15 april 2011 18:45

vad mysigt det ser ut,hoppas Natalie trivdes o tyckte det var bra,ser så ut på bilderna,riktigt kul att se,kramizar på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 15 mars 2016 18:51

Natalie fick låna en Husky av Eva Seger i Strängnäs och det blev verkligen en utmaning. Vi åkte ner på lördag för att träna en stund och tur var väl det då det var lite svajigt men på söndag satt det som en smäck. Hon gjorde en miss och missbedömde s...

Av Malin Johansson - 26 december 2015 15:58

På söndagen 13/12 var det dags för N atalie att tävla Nordiska Mästerskapen som debutant i landslaget. Kl 8 fick de sina tävlingshundar som är helt okända för dem och kl 9 börjar bedömningen. Natalie fick en Wheatenkille på 9 år som heter Ossian och ...

Av Malin Johansson - 26 december 2015 15:41

Luciahelgen blev en helt fantastisk helg för vår familj då även Daniel kunde åka med till Stockholm för en gångsskull. Tack Moa för hundpassning :-) Win som egentligen bara skulle tävla Rally anmäldes till utställningen ändå, det hade ju gått bra i...

Av Malin Johansson - 18 oktober 2015 18:48


Igår slog vi till med Norsk Vinnare i Hamar. Och som inte det var nog blev han även Bäst i Rasen av 22 Kelpies :-). Jag är så glad över min lilla pärla som haft ett otoligt år! Jag hjälpte också till att ställa 2 Aussies som finns med bland bildern...

Av Malin Johansson - 14 oktober 2015 10:42

Win lyckades erövra ännu en titel och denna gång INTERNATIONELL UTSTÄLLNINGS CHAMPION !!!! Han är helt magisk min bruna lilla pralin och han bara ägde ringen <3. Han slog även till med att bli 4:a i gruppen, hur vanligt är det att en Kelpie plac...

Ovido - Quiz & Flashcards