Wheats

Alla inlägg under juni 2013

Av Malin Johansson - 29 juni 2013 20:35

Liten medeltidsmarknad utanför Rättvik blev målet för dagen tillsammans med Rydbacks. Kosackerna var grymt duktiga men annars var det inte mycket att se om man jämför med Leksand som vi varit till i flera år.
Vi shoppade lite i Mora på hemvägen och hade en mysig dag.

Igår lunchade vi i vattnet med hundar och ungar vilket var uppskattat :-)

Av Malin Johansson - 3 juni 2013 12:58

Natalie och lilla Emma vann igår small-klassen och är nu kvalificerade till riksfinalen i Göteborg den 17/8 . Även Softie fick vara med men diskade sig i båda loppen.

Jag är så otroligt stolt över vår dotter som är duktig i flera olika hundssportsgrenar :-). Nu laddar vi sommaren med lite agilitytävlingar och lite Juniorhandling ????

Tackar YH Foto för de fina bilderna, finns fler på fb från dagen

Av Malin Johansson - 1 juni 2013 21:41

Startade lydnadsklass 2 i Borlänge idag trots att det alltid gått dåligt där men nu övervann vi det också
:-)
Platsliggning är en mindre katastrof då han är orolig och inte ligger still, en 7:a. Resten av programmet tycker jag vi fixar bra trots hetta och gassande sol. Lite bra att få känna på hur hunden reagerar så vi bockar av det också på erfarenhetskontot!
Vi slutade på 171 p och en 4:e plats och kan nu titulera Win med LpII också :-)

Detta betyder mer för mig än vad ni kan ana eftersom det varit en milstolpe då Ronja också hade LpII . Jag saknar henne oerhört och kan se hennes stora mörka runda ögon och sin underbara uppsyn framför mig när som helst. Saknaden är oerhört stor !
Nu kan Win o jag gå vidare på lydnadsplan och skapa vår framtid, tack min underbara vän ?

Extra kul att vi var flera ekipage från klubben och alla levererade och hade en kul dag. Ja precis KUL ska vi ha när vi tävlar ! Tack för idag

Ovido - Quiz & Flashcards